Teamleider IBOR

Titel Teamleider IBOR
Categorieën Werving en Selectie
Vacature informatie

Voor een van onze opdrachtgevers in regio Noord-Holland zijn wij op zoek naar een teamleider.

Teamleider integraal beheer openbare ruimte (IBOR)
40 uur per week

Als teamleider ben je verantwoordelijk voor het aansturen en de efficiëntie van jouw team. Je stuurt samen met twee collega’s, de gehele uitvoeringsorganisatie aan. Dit vanuit de gedachte dat een ieder vanuit zijn kracht en expertise werkt maar tegelijkertijd ook integraal verantwoordelijk is voor het totaal en dus moet je ook elkaars werkzaamheden kunnen overnemen.

Het accent zal in eerste instantie liggen op het netjes, beheer en veilig houden van de openbare ruimte. In de dagelijkse praktijk betekent dit dat je de inzet van zowel je eigen mensen als eventuele inhuur coördineert en zorgt dat iedereen optimaal zijn werk kan doen. Tegelijk maak je met je team de slag naar een andere manier van werken: meer eigen verantwoordelijkheid en eigenaarschap. Door dan ook nog met een LEAN-bril op naar de werkprocessen te kijken, houd je tijd over voor meer innovatie en ontwikkeling van de organisatie. Zo creëer je meer kansen op thema’s als bijvoorbeeld  duurzaamheid, klimaatadaptatie en energietransitie. De unit is volop in ontwikkeling om meerwaarde te creëren. Denk daarbij aan operational excellence van onze bedrijfsvoering tot aan initiatieven als circulaire evenementen, circulaire hotspot en een sustainable beach. In deze projecten fungeer jij als spin in het web.

Jouw werkzaamheden als teamleider:

  • Coördineren en leidinggeven aan de uitvoeringsorganisatie en bijdragen aan de ontwikkeling van je medewerkers en organisatie;
  • Bijdrage leveren aan de implementatie beheersplannen;
  • Sturen op de realisatie a.d.h.v. KPI ’s – prestaties, levenscyclus – levensduurkosten – risico’s;
  • Contractmanagement;
  • Afstemming houden met belanghebbenden: opdrachtgever, uitvoerende afdelingen, leveranciers en aannemers.

Jouw profiel als teamleider:

  • Afgeronde HBO opleiding;
  • Minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van beheer en openbare ruimte;
  • Proactieve en resultaatgerichte houding met affiniteit voor de openbare ruimte;
  • Klantgericht en flexibiliteit;
  • Oplossend en pragmatisch vermogen;
  • Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen uit de markt en weet deze om te zetten in kwaliteit en efficiënte verbeteringen;
  • Politiek sensitief en heb je een groot gevoel voor belangen van de omgeving;
  • Je houdt van werken in een omgeving waarin maatschappelijk en bestuurlijke verhoudingen een belangrijke rol spelen en waarbij jouw ondernemerschap naar voren komt.

Wij bieden:

  • Een leuke en veelzijdige baan;
  • Een baan met veel verantwoordelijkheid, in een omgeving die volop in beweging is;
  • Salaris tussen de €3.640,- en €4.184,- bruto per maand.

Ben jij of ken jij de kandidaat die we zoeken? Neem dan gerust contact met ons op. Stuur je CV aangevuld met je motivatie naar vacature@twist-group.nl. Voor nadere informatie over de functie kun je gerust een e-mail sturen.